Autosklo cez Wüstenrot poisťovňu
Potrebujete informácie? CALL CENTRUM: 02 / 5788 9901
Pre nahlásenie poistnej udalosti napr. na autosklo je k dispozícii telefónne číslo T - Com: 02 / 5788 9902 pre:
- klientov s havarijným poistením
- vinníka z PZP
- poškodeného z PZP
Postup pre poistnú udalosť na autosklo
Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?
- nahláste poistnú udalosť poisťovni
- vypíšte Hlásenie poistnej udalosti a doložte potrebné doklady
- dostanete číslo poistnej udalosti
- Vaše vozidlo a autosklo si môžete nechať obhliadnuť
- v prípade havarijného poistenia Vám autosklo obhliadnu v zmluvnom servise
- v prípade povinného zmluvného poistenia Vám autosklo obhliadne technik poisťovne, ktorý môže byť privolaný priamo do servisu na Vašu žiadosť
Čo je potrebné pre poisťovňu doložiť?
- klient s havarijným poistením: vodičksý preukaz, technický preukaz, zmluvu na havarijné poistenie a ak má vozidlo na leasing, aj devikuláciu od leasingovej spoločnosti
- vinník a poškodený: vodičský preukaz, technický preukaz, navyše vinník poistnej udalosti aj bielu kartu
Upozornenie firmám!
Ak máte firmu, každá poistná udalosť musí byť vypísaná, podpísaná konateľomspoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovaná.
Platby v servise
- hotovostnú - ak má klient povinné zmluvné poistenie (PZP)
- bezhotovostnú - ak má klient havarijné poistenie
Postup pre poistnú udalosť na autosklo cez krycí list
Klient musí pri poistnej udalosti na autosklo formou krycieho listu pre havarijné poistenie priložiť ďalšie tlačivá zo zmluvného servisu, ktoré vyplní a odovzdá pracovníkovi.
Tiež musí mať splnené nasledujúce podmienky:
- nahlásenú poistnú udalosť na autosklo
- uhradené poistné za poistenie
- doloženú devinkuláciu z leasingovej spoločnosti (ak má vozidlo na leasing)
Ak tieto podmienky nebudú z jeho strany splnené, vozidlo mu bude odovzdané ibapo úhrade plnej sumy faktúry v hotovosti.
POZOR! Ide o klientov bývalej poisťovne - Univerzálna banková poisťovňa.