Autosklo cez Groupama Garancia poisťovňu
Potrebujete pomoc? Volajte CALL CENTRUM: 0850 211 411
Na výber máte aj telefónne číslo 02 / 5249 5249, na ktorom môžete poistnú udalosť na autosklo či auto ohlásiť, ak ste:
- klientom havarijného poistenia
- vinníkom z PZP
- poškodeným z PZP
Postup pre poistnú udalosť na autosklo
Po tom, ako telefonicky nahlásite poistnú udalosť na autosklo, vypíšete hlásenie poistnej udalosti, musíte doložiť aj potrebné doklady:
- klient havarijného poistenia: vodičský preukaz, technický preukaz, zmluvu o havarijnom poistený a v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti.
- vinník aj poškodený: vodičský preukaz, technický preukaz, bielu kartu – len od vinníka PU
Poistná udalosť na firmu
Upozornenie! Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať a podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.
Platby v servise
Rozlišujeme platby:
- Hotovostné pre povinné zmluvné poistenie (PZP)
- Bezhotovostné pre havarijné poistenie
Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo cez krycí list?
Ak riešite Vašu poistnú udalosť cez krycí list pre havarijné poistenie je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Čo je nutné pre poistnú udalosť na autosklo cez krycí list?
- mať hlásenú poistnú udalosť
- mať uhradenú poistku
- doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, v prípade lesingu
Upozornenie! V prípade nesplnenia uvedených podmienok Vám bude vozidlo odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.
Poznámka: Ide o klientov bývalej poisťovne OTP Garancia poisťovňa