Autosklo cez ČSOB Poisťovňu
Využite CALL CENTRUM: 0850 111 303
Klient havarijného poistenia , vinník z PZP, poškodený z PZP hlásia poistnú udalosť (napr. poškodené alebo zničené autosklo) na telefónnych číslach :
- T - Com: 0850 311 312
- T - Mobile: 0912 611 612
- Orange: 0906 330 330
Ako ďalej riešiť poistnú udalosť na autosklo?
- po nahlásení poistnej udalosti dostanete číslo poistnej udalosti a môžete si dať Vaše vozidlo a samozrejme aj autosklo obhliadnuť zmluvným servisom poisťovne ČSOB.
- po telefonickom hlásení nie je potrebné vypisovať hlásenie poistnej udalosti
- musíte len doložiť nasledovné doklady buď zmluvnému autoservisu alebo ich poslať naskenované mailom na adresu infolikvidacia@csob.sk
Ktoré doklady budete potrebovať?
- klient havarijného poistenia: vodičský preukaz , technický preukaz
- vinník: vodičský preukaz , technický preukaz , záznam o dopravnej nehode
- poškodený: vodičský preukaz , technický preukaz , záznam o dopravnej nehode
Aké platby v servise rozlišujeme?
hotovostné – pre uzatvorené povinné zmluvné poistenie (PZP)
bezhotovostné – pre uzatvorené havarijné poistenie
Využili ste krycí list pre havarijné poistenie na autosklo?
V prípade KRYCIEHO LISTU je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Potrebné doklady pri krycom liste pre havarijné poistenie:
- vodičský preukaz
- technický preukaz
- zmluvu o havarijnom poistení , príp. číslo zmluvy
- v prípade leasingu, doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti
Ako riešiť poistnú udalosť na autosklo cez krycí list?
- musíte mať poistnú udalosť nahlásenú
- musíte mať uhradenú poistku
- musíte doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti – v prípade leasingu.
UPOZORNENIE: V prípade nesplnenia uvedených podmienok Vám bude vozidlo odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.