Autosklo cez Uniqa poisťovňu
Využite CALL CENTRUM: 0850 111 400!
- klientov havarijného poistenia
- vinníkov z PZP
- poškodených z PZP
Postup pre poistnú udalosť na autosklo
Po to, ako telefonicky nahlásite poistnú udalosť na autosklo, musíte vypísať hlásenie poistnej udalosti a doložiť potrebné doklady:
- klient havarijného poistenia
- vodičský preukaz
- technický preukaz
- zmluvu o havarijnom poistení
- devinkuláciu od leasingovej spoločnosti, ak máte vozidlo zakúpené na leasing
- vinník aj poškodený
- vodičský preukaz
- technický preukaz
- bielu kartu (len od vinníka poistnej udalosti)
Upozornenie pre firmy
- vypísať
- podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou
- opečiatkovať
Platby v servise
- hotovostné - využitím povinného zmluvného poistenia (PZP)
- bezhotovostné - využitím havarijného poistenie
Postup pre poistnú udalosť na autosklo cez krycí list
Ak chcete riešiť poistnú udalosť cez krycí list pre havarijné poistenie, musíte doložiť ďalšie tlačivá, ktoré obdržíte v zmluvnom servise, musíte ich vyplniť a odovzdať pracovníkovi.
Taktiež musíte mať splnené ďalšie podmienky:
- musíte mať nahlásenú poistnú udalosť na autosklo
- musíte mať uhradenú poistku
- v prípade, že máte vozidlo na leasing, musíte doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti
Ak tieto podmienky nebudú splnené, vozidlo Vám bude odovzdané iba po tom,ako uhradíte plnú sumu faktúry v hotovosti.
POZOR! Jednotlivé postupy platia aj pre klientov bývalej R + V poisťovne!