Autosklo cez Generali Slovensko
Potrebujete poradiť? Využite naše CALL CENTRUM: 0850 111 116
Potrebujete nahlásiť poistnú udalosť na Vaše autosklo? ak ste:
- klientom havarijného poistenia
- vinníkom z PZP
- poškodeným z PZP
nahláste to na telefónnom čísle: 0850 111 117
Postup nahlásenia poistnej udalosti na autosklo
Po telefonickom nahlásení je potrebné vypisovať hlásenie poistnej udalosti pre autosklo a je potrebné doložiť nasledovné doklady:
- Klient havarijného poistenia: vodičský preukaz, technický preukaz, zmluvu o havarijnom poistení a v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti.
- Vinník aj poškodený: vodičský preukaz, technický preukaz, bielu kartu – len od vinníka
Dôležité upozornenie pre klientov PZP!
Vinník musí hlásenie poistnej udalosti odovzdať priamo na pobočke poisťovne, kde má uzatvorené povinné zmluvné poistenie. Poškodený musí mať obhliadku vykonanú technikom poisťovne.
Upozornenie pre firmy!
Každú poistnú udalosť na autosklo či celé auto je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.
Náš servis umožňuje dve formy platby
- hotovostnú - pre povinné zmluvné poistenie (PZP)
- bezhotovostnú - pre havarijné poistenie
Postup pre poistnú udalosť na autosklo cez krycí list
V prípade krycieho listu pri havarijnom poistení je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Aké sú podmienky pre riešenie formou krycieho listu?
- musíte mať nahlásenú poistnú udalosť (napr. na autosklo)
- musíte mať uhradenú poistku
- musíte doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti (v prípade leasingu)
Inak Vám bude vozidlo odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.
POZOR! Platí to pre klientov bývalých poisťovní:
- Česká poisťovňa Slovensko
- Generali poisťovňa